Recenzie (400)
Vojna bohov (2011)
Neni to špatný, ale to zpracování mi prostě nesedí... Všechna zbroj je lesknoucí a to mi nehorázně vadí... To ani nemluvím o "zlatých" bozích... no takovejch 45%
Underworld: Prebudenie (2012)
Ano... jsem proti této sérii zaujatý...Mě se to prostě líbí, můžu tomu pár věcí vytknout, jako třeba tragické zpracování "dcerušky" a Michaela, ale zároveň vyzdvihnout podobu obrovského vlkodlaka...
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Nádherný film... není co dodat...!
Deviata brána (1999)
Nebýt Johnnyho, tak se na ten film ani nedívám... celkový dojem není špatný...
50/50 (2011)
Krásný film... bohužel mě nenadchl hlavní představitel a to Joseph Gordon-Lewitt... i když nebyl špatný, tak bych uvítal jiného herce na jeho místě...
Happy Feet (2006)
Pro mě jeden z nejhorších animáku, na který se doufám už nikdy nebudu dívat... Ne, že bych od tohohle filmu někdy něco očekával, ale celkový dojem je otřesný.
Oceľová päsť (2011)
I přes fakt, že od půlky filmu víte jaká bude jeho poslední část, tak vás film pohltí a nakonec si ho plně užíváte... Plný počet si rozhodně zaslouží..!!
Zakázaná zóna (2010)
Já si nemůžu pomoct, ale tenhle snímek se mi opravdu líbil... žádné hvězdy ani známější jména a i přesto kvalitní film... jediné co mě zklamalo byl nedostatek monster a konečná scéna filmu...
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Krásný epický film...
Krvavá lagúna (2007)
Film je naprostá ztráta času...horor? Ani náhodou, jen zde tři lidi sedí na stromě a povídají si...Nevím jak bych to jinak vyjádřil než...nuda!!!