Obľúbené filmy (9)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Yep, Tarantina mám rád...
Logan: Wolverine (2017)
Nemám slov...
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Prostě klasika... Johnny Depp, jakožto Captain Jack Sparow je opravdu nepřekonatelný, rozhodně jeden z nej filmů....tenhle film je v mé top 10 za celou sérii!
Temný rytier (2008)
Oooo...Tahle série o Batmanovi je rozhodně nejlepší, po povedeném prvním dílu přišel ještě lepší. Jedno z posledních vystoupení Heatha Ledgera se mu, jakožto Jokerovi povedlo suprově....
Simpsonovci vo filme (2007)
Geniální, zábavné, nezapomenutelné...
Avengers: Pomstitelia (2012)
Lahoda... Potom, co jsem tenhle film viděl, se mi chtělo u většiny ohodnocených filmů dát o jednu hvězdičku dolu... Na tenhle skvost jsem čekal dlouho a rozhodně jsem nečekal, že bude až tak dobrý. Všechny "staré" postavy mají své místo a ty nové se rychle začlenily... Joss Whedon si upevnil pozici v TOP 10 režisérech...
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Nádherný film... není co dodat...!
Drž hubu! (2003)
Komedie, která se mi hodně zalíbila... smál jsem se téměř nepřetržitě. Tolik legendárních hlášek, které neomrzí, v jednom filmu se málokdy setká! Drž hubu je zkrátka jedna z nejlepších komedií!
Avengers: Endgame (2019)
První film, na kterým jsem byl dvakrát v kině. Velkolepost sama!