Recenzie (215)
Let Fénixa (2004)
Jak sakra vyhrabali to letadlo?
Plán B (2001)
Nejhorší výstup Diane Keaton
Báječná sedmička (2005) (TV film)
Skvělé herecké výkony.....ale jinak celkem častokrát zpracované téma.....
Umučenie Krista (2004)
Milujete Boha? Znáte Bibli nazpaměť? Víte o Ježíši vše? A fascinování jeho osudem se chystáte odjet do Izraele nechat se ukřižovat?....Tento film je jistým mezikrokem. Historická (nechutná) preciznost Mela Gibsna, včetně faktu že Ježíš konečně nemluví anglicky, je největším plusem filmu a dělá z něj fantstickou rekonsturkci události. Rozhodně si ale neumím představit, že film by měl jiný užitek než dějepisný a že by si zdravy člověk v neděli odpo s chutí pustil. Přidanou hodnotou autorů je postava ďábla pokušitele. Bezpohlavní tvor provazí celý film a jeho křik na konci filmu v moderním démonickém světe je nejemotivnějším momentem filmu.
Fresh Prince (1990) (seriál)
za mě will smith v lepšim případě průměrný komik a přehrávající neherec...nikde jsem ho neviděl hrát hůř....
Mikulášove šibalstvá (2009)
Slušný výběr obsazení....jinak si přečtěte knihu/y ............................Alternativa: Bylo nás pět, Arnoldovy patálie
Sám doma 4: Chceme náš dom späť! (2002) (TV film)
je neco horsiho nez odpad??
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Bez Steva Howeyho a Scarlett Pomers by to bylo hodnoceni mnohem slabsi.....standartni oddychový seriál na jedno použití
Sex v meste (1998) (seriál)
Chytlavě napsaný seriál o ženách....bohužel z důvodu absence humoru jen na jedno použití
Horúce strely 2 (1993)
Zábavnější pokračování.....