Recenzie (215)
Skurvená noc (2003)
Nic originálního, ale tenhle typ filmu, kde se postupně propojí osudy vsech hrdinu, mám prostě rád.
Ruiny (2008)
Zajímavě pojatý horror s nepříliš atraktivním zlem-masožravými rostlinami.....myslím, že nejsilnější částí filmu je parta mexikánců v klidu hlídající zikurat, než se kytičky napapají. Ale stačilo jednou.....nic převratného.
Zlá karma (2001)
Zajímavou pointu naprosto přebijí nedostatky ve scenari a rezii, ktere ubiraji na duveryhodnosti a misty dokonce i na smyslu....Klasický případ odbytého filmu.
Štvrtok (1998)
vykradačka...v něčem lepší, v něčem horší
Podraz II (1983)
Kdyz si odmyslím nazev filmu a s tim i mnoho ukradenych napadu, tak si troufnu rict, ze Podraz 2 je zabavný a dobrý snímek. Mam rad tenhle podvodne prekvapivy krimi zanr, ktery se velmi v dnesni dobe uchytil.
Blbý a blbší (1994)
Ve své podstatě to samé co Klub sráčů...blbe ale vtipne
Prízraky zo snov (1999)
Za netradiční závěr
Syndróm (2003) (TV film)
Ach jo...není snad nic horšího než nízkorozpočtové sci-fi s neoriginalním scénářem.
Snowboarďáci (2004)
za hudbu
Klub sráčov (2000)
Filmový průmysl potřebuje nejhorší film všech dob, aby ty lepší filmy vynikly.....tento film jistě má titul naschvál! nejhorší a nejnechutnější komedie pro přisprostlé rozívené adolescenty......aneb...film mé puberty....legrace....(vidět to poprvé dnes, tak samozřejmě odpad největší:D)