Recenzie (1 212)
Škleb (2011) (amatérsky film)
Sorry,ale tohle je sračka :-( Jan Haluza umí lepší kousky. Né vždy se vše podaří :-( Paradoxně se to,ale jiným uživatelům líbí víc než mě! 15%
Noční jízda (2011) (amatérsky film)
Nebylo to zlé... mě se ovšem Woodstroke líbilo víc! Tohle je takové moc - "divné". 35%
Woodstroke (2011) (amatérsky film)
Lidi co blbnete - vždyť je to amatérský film. Taková americká firma Asylum by měla závidět jakého machra tady v republice schováváme. Za mě dobrý... amatéřina za 75% (efekty parádní).
Nakonec zemře (2010) (amatérsky film)
...čekal jsem leknutí - ale stejně mě dostal :-) za to dávám víc než je zdrávo :-D infarkt můj za 80%
Factory Farmed (2008)
...zajímavé,leč trochu nevyužité, malinkatý kousíček akce chyběl :-) 35%
Zakázaná zóna (2010)
...neskutečná nuda... s nudnýma hercema za 25%
Mäsiar (2006)
Prej zapoměňte na Jasona a Freddyho :-) tvůrci si z nás asi dělají prdel :-))) 20% - za snahu pobavit mě alepoň obalem
Kroketmachr 1000 (2008) (amatérsky film)
...nechápu - nerozumím - pouze kroutím hlavou. Asi nemám umělecké cítění, tohle přece nemůžete brát ani jako prdel :-( tohle je hrůza. A upozorňuji,že nejsem student filmu ani nic podobného :-( 0% ....už jsem na to přišel... jsem retard :-) co tyto "umělce" nikdy nepochopí :-(
Colombiana (2011)
Mizerové, Hitman, Odstřelovač, Jason Bourne, 007 .... a proč ne? Zoe Saldana je ke všemu kočka,takže krásných 62%
2012: Doba ledová (2011)
Miluji filmy,kde je sníh. Původní nápad nejspíše nebyl špatný,ale pak to do pazur vzala opět skvělá filmová společnost Asylum a je po prdeli :-) Nehledě na to,že ten frajer ze seriálu JAG je hroznej. 2% - za sníh (umělý)