Recenzie (35)
Griselda (2024) (seriál)
Připomíná to latino telenovely z devadesátek. Prezentovat jednu z největších psychopatickejch sviní, která pravděpodobně poprvé vraždila coby dítě jako svobodnou matku, která byla situací dohnána k prodeji drog je směšný.
Zabiják bolesti (2023) (seriál)
Dávám jednu hvězdu za svoz bezďáků dodávkou po lékarnách, to je funny. Jinak je to prvoplánovitá sračka. Problematiku mnohem lépe vystihuje Absťák (seriál) (2021)
Duna (2021)
Líp to snad ani nešlo.
Havel (2020)
Fakt ne. Obsadit jako Havla kohokoliv jinyho nez Marka Daniela je nesmysl.
McMafie (2018) (seriál)
Škoda, že je to místy tak naivní, pitomoučký a předvídatelný.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Hrozná sračka. Ale dokoukám to.
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Po prvním dílu jsem nenašel jedinej rozumnej důvod si pouštět další. Přesto jsem to udělal a nelituji. A od půlky se to rozjíždí jen dál a víc a líp.
Pustina (2016) (seriál)
Jsem v soku jak je to skvely.
Minority Report (2002)
Skvelej film, kterej si nezaslouzil takhle banalni konec...
Gróf Monte Christo (2002)
Zahlidl jsem v TV pred spanim a tak me to nasralo, ze jsem neusnul. A to jsem kdysi vydrzel to zpracovani, kdy jde do vezeni hubenej Edmund Dantes a z pevnosti utika tlustej Depardieu. A porad to bylo uveritelnejsi, nez tahle sracka. Jedna hvezda za to, ze jsou mozna nekde i horsi filmy..