Recenzie (139)
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
V kině jsem dal za lístek 140 Kč. Dál už se mi ani nechce komentovat....
Rivali (2013)
Tak jo, po Vlkovi z wall street tu máme další úžasný snímek. Abych to nějak zhodnotil, celý film jsem si užíval, bylo to fajn ta rivalita mezi dvěma závodníky se stupňovala, ale pak přišel poslední závod v Japonsku a na mě přišla síla okamžiku. Vážně tenhle film se mi moc líbil a jen je podle mě škoda, že nezískal ani jednu nominaci na oscara. 5*
Vlk z Wall Street (2013)
V podstatě je to to samé o čem je Riziko, nebo Wall street. Prachy, děvky, drogy, prachy, děvky, drogy a pořád do kola. Ale tenhle film je stokrát lepší než riziko i Wall street. Já se vážně bavil a trochu i strachoval. Vynikající snímek, Martin Scorsese je skvělý režisér a Dicaprio je skvělý herec no a když k nim přidáte skvělý scénář, nemůže z toho vzniknout nic špatného ;)
Čierna labuť (2010)
Tohle byl třetí film, který jsem od Darrena Aronofskyho viděl a můžu říct, že to je opět za 5*. Jak jinak, skvělá režie, nádherné ženy, skvělé herecké výkony a mohl bych pokračovat do nekonečna. Tohle prostě nemá chybu.
Veľká americká lúpež (2013)
Tohle asi zapůsobilo i na mě. Geniální reklamní tahák, šoupněte Dwayna Johnsona do prostřed celého plakátu, když vlastně film není vůbec o něm a ještě navíc SPOILER!! hraje ve filmu pouhých 20 minut. Vážně dobrý! Jinak film sám o sobě chudý a slabý. 35%
Mucha II (1989)
Tohle bylo vážně slabý, ale já jsem to čekal. Když někdo natočí geniální film s názvem Moucha, druhý se pokusí natočit ještě geniálnější film s názvem Moucha II. Ne vždy se to ale podaří.
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
A opět, John Travolta ve skvělé roli záporáka. Já toho chlapa fakt žeru. Dobrou doplňující dvojici mu tu dělal Denzel Washington. Líbilo se mi to od začátku až do konce, i když své výkony John trochu přeháněl, ale mě se to prostě líbilo. A překvapivě se mi líbil i konec tohohle skvělýho filmu. 80%
Tvárou v tvár (1997)
Nic tě neprobudí tak, jako uříznutí ksichtu! Ano, John Travolta vs Nicolas Cage, to vážně nemělo chybu. V poslední době jsem si tento film pouštěl pořád a pořád do kola, až jsem si ho musel dát mezi své oblíbené filmy. John Woo je skvělý akční režisér, dokázal mi to i Operací zlomený šíp a Živým terčem.Tenhle film je legendární!!! U mě 100%
Sezóna zabíjania (2013)
Líbilo se mi to. Líbil se mi děj, herecké obsazení, bavil jsem se, překvapil mě konec. Nevím proč bych neměl dávat 4*.
Parker (2013)
Nebylo to špatný, ale zase to nebylo tak přeborný. Zaujalo mě, že to má spojitost s odplatou, ale tyhle dva filmy nebudu srovnávat, protože by to určitě nemělo cenu. Je to taková jednochuťovka. 50%