Recenzie (269)
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
Nebýt product placementů, bylo by to ještě příjemnější. Filmový Čtyřlístek rozhodně ostudu tomu komiksovému neudělal, spíš milé překvapení, protože jsem čekal průšvih. Být tak o dvacet let mladší, tak bych z toho byl určitě odvařený a vyhlížel další díly.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Naprosto průměrný snímek. Nerozumím proč je tolik vyzdvihovaný. Pro mne osobně docela slabé téma, málo napětí, nevýrazní herci. Jen se mi líbily přechody mezi skutečnými scénami a těmi filmovými + celkem slušná atmosféra porevolučního strachu. Samotný útěk bych čekal mnohem napínavější.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Za Citróny čistých pět. Legenda je zpět!
Maturita duchov (2012)
Začátek dobrý a cítil jsem ve vzduchu závan příjemné bláznivé komedie. Nicméně jak čas ubíhal, nudy přibývalo a příběh celkem ustrnul na mrtvém bodě. Určitě z toho šlo vytěžit více. Trochu mi to připomínalo kultovní strašidla ze Spessartu.
Mládí v hajzlu (2009)
Předloha skvělá, ale provedení šílené. Dle mého názoru by látka vystačila na středně dlouhý seriál a byl vůbec nesmysl zkusit děj tří knih vměnstnat do devadesáti minut. Takhle to znalce předloh může jen urazit a neznalé unudit. Ve filmu nefunguje snad nic. Velké zklamání a palec dolů. Jediné co by se dalo nezkritizovat, tak snad výběr Cery na ústřední postavu. Tak nějak jsem si Nicka vždy představoval, ale že by i on rozehrál kdovíjaký herecký koncert, tak to tedy taky ne. Doufám, že se některé z amerických studií konečně rozhoupou a obsahově bohatou knížku nadávkují formou seriálu - to by mohla být trendová komediální pecka.
Senna (2010)
Takový normální dokument, kterých je možno vidět desítky. Něco mi uniklo nebo proč je zrovna kompilace rozhovorů a tuctových sportovních ukázek v TOP 100 ?! Sennu jsem za jeho kariéry nezažil a krom toho, že se kdysi, kdesi v Itálii blbě vysekal jsem o něm nic nevěděl. Nějak jsem neobjevil v čem tkví přidaná hodnota tohoto snímku oproti ostatním. Šedý průměr.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Naprosto to splnilo moje očekávání. Velmi důstojný "následovník" LOTRa. Kvalitou bych řekl o chlup výš než trochu pro mne nevýrazný LOTR 1. Vzhledem k tomu, že Jackson je PAN režisér, tak mi nevadí ani dlouhá stopáž, protože co záběr, to člověk může jen a jen slintat, což je jev hodný jen u hodně málo filmů. Jen jsem zvědav jaká bude finální stopáž rozšířené edice :)
Sinister (2012)
Po sté to samé téma a stále podle stejných šablon. Hlavní postava navíc více než protivná - je to smutné, ale skoro jsem mu přál aby to od někoho - něčeho schytal a byl od Ethana klid, takže mne film i z toho důvodu nevtáhl do atmosféry. U hororů se rád bojím i lekám, ale zde mne napadá jediný lekací moment dítěte v krabicim což je sakra málo! Konec (vlastně i průběh filmu) naprosto předvídatelný. Zívačka s nezajímavým a neoriginálním příběhem, špatné postavy, špatné ...skoro všechno - no ať nejsem hnidopich, kamera byla OK. O hudbě však radši nemluvím. Subžánrově bych to zařadil někam poblíž Insidious a Ozvěn mrtvých, ale ani jednomu to nemá čím konkurovat. Zase jedna nafouknutá popcornovka.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Jedna velká nuda, dlouho se mi nestalo, že jsem nestrávil více než půlku filmu. Zcela mne to minulo, příběh nezaujal a měl jsem velký problém udržet pozornost (na několikerý pokus o shlédnutí). Chvílemi mi to přišlo jako parodie. Pozn. - a to mám komiksový filmy jinak celkem rád..
MasterChef (2012) (relácia)
Dvě hvězdy za to, že tam soutěží můj známý. Jinak se přiznám, že bych na to asi nekoukal.