Recenzie (55)
Ouija (2014)
Několikrát jsem se solidně leknul
Drakula: Zrod legendy (2014)
Mám rád upíry, ale tohle se moc nepovedlo. Slušné Béčko
Boj o koláč (2015) (relácia)
Jen jedna hvězda pro Barboru Polákovou
Vinári (2014) (seriál)
Člověk se zasměje asi se na to bude dát dívat , ale mám neuvěřitelný pocit, jako bych se díval na BOBULE.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Se změnou v dabingu to podělali
Zrodenie diabla (2014)
Zrození ďábla. Konec je dobrej, ale jinak to stojí za prd a záběry kamer z ruky a na límci jsou k ničemu.
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Kdyby tomu neudělali tak protáhlý začátek (než začne hra), bylo by to skvělé.
Kvílenie vlkolakov (1981)
Na to jak je to staré, jsou tam slušné efekty.
Muž s poslaním (2011) (seriál)
Docela nic moc. HD na Nově to trochu zlepší.
Ohnivý kruh (2013)
Moc lidem se to nelíbí, ale já jsem si to užil, dokonalé efekty i výborně hrané. Pořád tam prší, jinak skvělé.