Recenzie (18)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Dřív jsem se u tohoto seriálu báječně bavil a často pořádně zasmál, ale poslední dobou už tomu tak není. Už to nemá takovou šťávu jako dřív a jakoby se postupně vytrácel vtip. Proto jsem musel upravit své hodnocení.
Útek z väzenia (2013)
I přes pár menších nedostatků je to stále pořád dobrá akce u který jsem se nenudil.
Mesto zombíkov (2013)
Jestli mám být upřímný tak ten film byl hrozný. Spousta chyb, nesmyslů,... Chvílemi jsem si říkal že ten film ani nedokoukám.
Hady v lietadle (2006)
Po dlouhé době jsem viděl v TV zase nějaký "béčkový" nesmysl. Absurdita takového množství hadů v letadle, nesmyslné hadí útoky a ještě další perly, o kterých se raději nezmiňovat... Jedna hvězda za pokus něco takového natočit a druhá za Samuela L. Jacksona.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
"Tohle je jak u Charlieho Sheena..." - Walden
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nejlepší scéna když Lister učil Krytona lhát :D
Temná búrka (2006) (TV film)
Nic moc film a tak hrozná hudba k tomu...
Atlas mrakov (2012)
Když jsem si nejprve četl popisek filmu, čekal jsem že film bude dobrý, ale když sem ho poprvé viděl tak mě přímo nadchl. Fantastické propojení všech osudů, skvělý nápad a výborné masky a celkově výborný film. Snad nejlepší, nebo určitě jeden z nejlepších za poslední dobu!
Vraždící rajčata požírají Francii! (1991)
Totálně brutální nesmysl
Ázijský teror (2010)
Horší akční scény z přestřelek jsem dlouho neviděl. Úplně byly do očí...