Recenzie (50)
Klub sráčov (2000)
Největší tragédi, kteří se kdy objevili na filmovém plátnu. Kam se na ně hrabe Blbý a Blbější...
Duch (1990)
Krásný, dojemný, procítěný a místy i vtipný film. Málem ukápla i slza, co se mi u filmů vůbec nestává. PS: Demi je zde strašně sexy...
Hodiny (2002)
Krásný, emotivní a skvěle natočený snímek. Ač takové filmy nevyhledávám, tak musím říct, že The Hours mě dostaly. Co bych ještě vyzvedl jsou herecké výkony a Glassův skvělý soundtrack...
Rocky III (1982)
When you can outrun a black man, you are ready for anything
40 dní a 40 nocí (2002)
Pohodová komedie, která neurazí, ale na druhou stranu ani nijak neoslní. Z tohoto nápadu se podle mého názoru dalo vytěžit mnohem víc. Kdybych randil se super sexy Shannyn Sossamon tak by tato přísaha nevydržela ani týden,,, 60%
Klub bitkárov (1999)
Film bych zhodnotil jedním slovem: Masterpiece. Další okecávání není potřeba...
Iron Man (2008)
Komiksy od Marvelu nemám moc rád a musel jsem se dlouho přemlouvat, abych si Iron Mana pustil. Neměl jsem o tom žádné iluze a čekal jsem, že jestli to budu schopen dodívat tak už to bude úspěch. Už po prvních několika minutách jsem byl překvapený, že nemám chuť stopnout film a podívat se na nějaký fotbalový bulvár, ba naopak film jsem hltal až dokonce. Že bych se nakonec stal ještě fanouškem Marvelu ?? 85%
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Zatím nejlepší horor co jsem kdy viděl. Tento snímek má vše: děsivého vraha, napínavé a lekavé scény a hlavně skvělou hudbu, která umocňuje už tak děsivou atmosféru. Just awesome !!!
Pokémon (1997) (seriál)
Teď bych dal odpad, ale když si vzpomenu jak jsem to v mládí hltal, tak ty dvě hvězdy musím dát...
MADtv (1995) (relácia)
Pro mě jednoznačně nejlepší scénky se Stuartem a Kenny Rogersem, ale i třeba Chris Angel a Porn Star Registration je fakt mazec. Malá ochutnávka - http://www.youtube.com/watch?v=giT4-7VpyiM&feature=related :D :D