Recenzie (550)
Paríž, Texas (1984)
Pomalé: rozhodně, úchvatné-nevím. Pravděpodobně to bude chtít další projekci.
Posledné filmové predstavenie (1971)
Nabízí se srovnání s American grafitti, přičemž (v mých očích) je o chlup lepší Lucas.
Skutočná guráž (2010)
Další vynikajicí film bratří- příběh, prostředí, režie, hudba, to všechno do sebe zapadá tak jak má. Ale co mě dostalo nejvíc, tak neskutečně charismatická a neotřelá hlavní hrdinka. P.S. netušil jsem, že je tu ještě nějaký originál- sehnat!
Nokas (2010)
Vzhledem k tragédii v Norsku až příliš aktuální zpodobnění nepřipravenosti policejních složek. Kvalitní film. Nabízí se srovnání s filmem 44 minut, ale když nad tím hlouběji přemýšlím, tak tyto dva filmy mají jen málo společného..
The Tunnel (2011)
Chvílema to i děsilo. Ale chtělo by to více vysvětlení..
La maldición de la Llorona (1963)
Mlha,starý kočár, temný dům, znetvořený sluha, zrcadla.....film navodí krásně ponurou atmosféru hned na začátku a drží ji (s menšíma výchylkama) po celou dobu. Nádhera. Super zážitek. Kdo miluje staré horrory ve stylu Universalu, bude se tetelit blahem (stejně jako já)
Bratia (2009)
Je vidět, že Tobey herecky stále roste. To psychické vyšinutí by mu člověk vážně věřil. Jake byl naopak nějak nevýrazný, ale ne špatný. Natalia jako vždy krásná...
Insidious (2010)
Momentálně se ještě vzpamatovávám z projekce, opadá mi husí kůže po celém těle a neustále se musím nervozně otáčet, jestli něco není za mnou. Možná se mi to časem rozleží v hlavě a změním názor, ale v tuto chvíli : nejlepší duchařský (možná i vůbec nejlepší) horror poslední dekády.
Ako dobyť Ameriku (2010) (seriál)
Škoda, že seriál skončil..
Skeleton Farm's Halloween Horrorshow (2010)
Chtělo by to nějaký seznam, ze kterých filmů jsou všechny ukázky. Nejlépe co se týká posledních pár (brilantních) gore scén.