Recenzie (3 457)
Noční volání (2006)
Nemastné, neslané .. ale přesto jsem se u toho trošku bál. :P
Superbad (2007)
Dle mého by tady prospěla o 10/15 minut kratší délka, přesto se jedná o šíleně nářezovou komedii. :D
Sex 100+1 (2007)
Opravdu překvapivě nadprůměrná komedie (hlavně asi pro mužské publikum:P), která ovšem v samém závěru upadá a strhává komedii do průměrných vod..přesto vřele doporučuji. ;)
Proč má člověk psa (1979)
Břetislav Pojar je zkrátka mistr svého řemesla..a když si na pomoc přizve roztomilé pejsky, nic se zkazit nemůže. :)
Oslík Ušatec (1974)
Ztřeštěná pohádka z poloviny sedmdesátek o tom, jak se nevyplácí šikana. :)
Nebuďte mamuty (1965)
Jeden z typických Macourkovských příběhů nejen pro děti. Dlouho jsem se takto u večerníčku nepobavil. :D
Prosíme pretočte (2008)
Není všechno zlato, co se třpytí..aneb jak jsem se po zhlédnutí traileru těšil na další celovečerák Michela Gondryho s šíleným nápadem a duem Jack Black/Mos Def v hlavní roli jak malé dítě, a přitom se mi dostalo unylého snímku, o jehož kvalitě bych si dovedl pochybovat. O tom bych vám ale musel natočit vlastní film.. :P
Lebka (2007) (TV film)
Dokumentaristka Petra Všelichová se po Zločinu jménem Katyň zabývala ještě jednou miniepizodkou tohoto masakru. Tím jest lebka jednoho z důstojníků, kteří přišli v Katyni o život. Ačkoliv se jedná téma o vážné, zdaleka nemá takový přesah jako její již zmiňovaný předchozí dokument..dokonce bych řekl, že se jedná spíše o takovou perličku - přestože dosti krutou..
Nabúchaná (2007)
Já si zkrátka nemůžu pomoct, filmek Knocked up (i přesto, že trvá déle než dvě hodiny) mě královsky bavil. Když už došlo na romaticky kýčovité situace, Seth Rogen je geniálním způsobem utnul. ;) A Katherine Heigl je kočka již od dob seriálu Roswell. :)
Muž s kinoaparátom (1929)
Audio-vizuální masterpiece Dzigy Vertova! Vymazlené nadčasové záběry podtržené doprovodem The Cinematic orchestra se vám vryjí pod kůži..