Recenzie (40)
Ester (2021) (TV film)
Tak silná žena! A její silný příběh.
Marona vypráví svůj příběh (2019)
Nadhera. Vzalo mi to dech.
Na streche (2019)
Tohle je paráda! Velký dík Jiřímu Mádlovi za něco zase trošku jiného, než se v ČR točí! Krásná kamera, střih.
Nejpozoruhodnější domy světa (2017) (seriál)
Ach! Mohlo by byt zpracovano jeste trochu lepe, ale stejne. Ach!
Tri dni k slobode (2010)
Ani si nepamatuji, kdy mě film tolik vystresoval, po dokoukání jsem si oddechla, že už je konec, ale v dobrém slova smyslu - ne že to je propadák. Velmi zdařilý a vymakaný film!
Baby Mama (2008)
Výborná pohodová komedie! Já se prostě po dlouhý době zasmála. Nevím, jestli to je tím zkouškovým, nebo, že jsem se po měsíci natáhla k televizi - asi obojím, ale prostě jsem se neuvěřitelně nasmála a přišlo to celkově vhod. A klidně se kouknu zas!
Nedotknuteľní (2011)
Tohle já prostě můžu. Po všech stránkách perfektní film!
Láska je láska (2012)
Dávám dvě hvězdy jen za výkon Anety Krejčíkové.. slepou zahrála opravdu velmi dobře. Jinak na mě byl film až moc "sexictický", občas jsem se cítila až trapně. A ty nenápadné reklamy? Hned to hodnocení prostě letí dolů. Mrzí mě, že se tomuto Vetchý, Stašová, Nárožný ... propůjčují.
Škola princov (2010) (TV film)
Pohádky takové, které se točili před pár desítky let, už nenatočí nikdo. V těch příšerných parodiíích na dobrou pohádku v dnešní době se mi Škola princů líbila hodně.
Kaktusový kvet (1969)
Vynikající herecké výkony, dlouho jsem se tak mile u filmu nenasmála.