Obľúbené filmy (10)
Kino Raj (1988)
neskutocny zazitok, ktory sa slovami ani neda opisat ale musi sa vidiet, aj ja chcem mat takeho Alfreda na ktoreho by som mohol s velkou laskou spominat
Zúriaci býk (1980)
najlepsie uvod do filmu ake som kedy videl
Persona (1966)
Útek do divočiny (2007)
Amélia z Montmartru (2001)
Posledné pokušenie Krista (1988)
uchuuu, uzasne, film som si vychutnal plnymi duskami aj napriek dlhej stopazi, ktora mi vobec nevadila, mam rad ked sa niekto hra s historiou co keby to bolo takto... a este v tak majstrovskom prevedeni ako to predviedol Scorsese
Dotyk zla (1958)
Mulholland Drive (2001)
neuveritelne uzasne dielo, ktore keby nebolo natocene svet by prisiel o velky kus kinematografie
Vládca kníh (1994)
nemozem inak, na tejto rozpravke som vyrastal a ona ma doviedla ku kniham ako je ostrov pokaldov, biela velryba a dr.jekyll a Mr. Hyde