Recenzie (255)
Best of S.O.S. - Peťa Polnišová, The (2004) (relácia)
Na tomto "zábavnom programe" sú najzábavnejšie pokazené zábery. Na youtube je ich za päť hodín. inak je to trapas, s ktorým by som sa hanbil vystúpiť ako so scénkami na stužkovej. a to idiotské politizovanie...
Plavčík a Vratko (1981)
kedysi sa robili poriadne rozprávky s poctivou remeselnou prácou, talentom a atmosférou. tie rýchlokvasené novotiny... nestojí to ani za prd.
Dva nosáči a rádio (1982)
bavorské knedlíky s kapustou a pivo. dychovka. megalacná zábava. na to si frickovia vždy potrpeli. nechápem, o čo v tomto filme malo ísť. o nejakú "zápletku" spracovanú s neogoteskou? každopádne, blbosť jak bič. dva body s úcty k nosáčom. inak sotva dopozerateľné. nechápem, ako som to mohol ako decko dopozerať. asi preto sa mi to freudovsky vytesnilo.
Môj život (1993)
Priznávam sa, tento film ma dojal. Padla aj nejaká tá slza. Je to trocha pateticky melodramatické, ale výkony protagonistov to nemohli pokaziť. Plus charakteristický sem-tam humor bravúrneho čierneho koňa mainstreamu Keatona dokázal diváka odpútať od hlboko melancholickej nálady filmu. Silný kúsok.
Beetlejuice (1988)
Nijak zvlášť zábavné ale zvlášť precenené.
Batman (1989)
Pre mňa je najlepší Batman ten s Keatonom. Všetko ostatné je pokračovanie a niečo z toho vskutku otrasné. Toto bol ešte film, ostatné skôr také pele-mele. O skutočnej kinematografii sa v nasledujúcich dieloch dalo hovoriť iba v teoretickej rovine.
Odboj: Bielski partizáni (2008)
to by v tom bol čert, aby v tom neboli židia. inak by hollywoodski steinbergsternskiproducenti neminuli na toto, inak vcelku podarené dielko, ani jedno okienko filmu... partizánom boli synagógy a sabbaty akurát tak u prdele.
Scary Night (2011)
asi takto nejak vyzerá veľmi priemerný film, ktorý sa snaží o niečo. o čo, neviem. každopádne, tvorcovia si vybrali zle, keď chceli urobiť remake kultovej hororovej komédie, resp. vtipného hororu. mimochodom, tu sa nedá o akejkoľvek vtipnosti hovoriť ani náhodou. btw, čo kto vidí na pharellovi, neviem. mne pripomína bežného pouličného cigoša, alebo sagvana tofiho. hoci, nie je to to isté?
Stake Land (2010)
taký lepší priemer. ale za **** to rozhodne nie je. vzhľadom na to, že v záplave postapokalyptických vízií sa to líši iba od TROCHA iných zloduchov. a to nestačí.
Pápežov exorcista (2023)
veľmi, veľmi, ale veľmi priemerné. nápad neoriginálny, spracovanie neplodné. stále sa to snaží získať si divákovu priazeň, ale rozhodne to nie je nič viac, ako strela do tmy. nepomohli efekty, atmosféra, nič. crowe sa do tejto polohy vôbec nehodí, ostatní mu v tejto biede iba sekundujú.