Obľúbené filmy (10)
Greta (2009)
Greta je melancholická dívka, která přemýšlí o sebevraždě. Má svůj deník, do kterého si píše věci, které by chtěla za celý život stihnout..Příběh byl celkem zajímavý, prostředí se mi líbilo, a Hilary byla excelentní. Pro Hilary tohle byla uplně jiná role, než ve kterých kdysi hrála a musím říct, že jí to velmi sedlo.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Mé očekávání to splnilo...Pravda je, že ve filmu je spousta krve, bojových scén je tam taky celkem dost. Rozhodně jsem se po dobu filmu vůbec nenudil a musím říct, že zážítek ve 3D to teda byl. Zaujala mě taky herečka Gemma Arterton. Už teď se těším na pokračování.
V zajatí démonov (2013)
Horor, jak má být. Je to film, ve kterém je cítit strach, zápletka velmi zajímavá a celkově film působí děsivě, Musím dát i velké plus za lekací scény, kterých je tam opravdu hodně.
Nikdy to nevzdávaj (2004)
Byl to můj první film s Hilary, ve kterém mě dokázala okouzlit nejen hereckým, ale i pěveckým talentem.
Nikdy ma neopusť (2010)
Moc pěkný film s krásnou Carey Mullingan. Přiznám se. Brečel jsem...