Posledné recenzie (72)
Prázdniny s Broučkem (2024)
Taková lowcost oddychová jednohubka. Ale celkem funkční.
Big Brother (2023) (relácia)
Nova v poslední době teda jede. Poslední masterchef plný gayů, černoška samozřejmě nesmí chybět. Love Island byl úplně tragédie, tam bílý heterosexuální Čech byl dokonce v menšině a tady dávka exotů pokračuje. Kdo je zvědavý na nějaký tranďáky? Na to se nikdo dívat nechce. Humus.
Stranger Things (2016) (seriál)
První dvě série paráda, třetí série obrovský sešup dolů a čtvrtá série nudná hrůza s nepochopitelně dlouhými díly. Když měl díl 50 minut, tak to krásně odsejpalo. Ve čtvrté sérii při délce dílu okolo hodiny a půl se po 60 min. znuděně koukám na TV kolik ještě do konce a mám problém to dokoukat.