Recenzie (17)
Počiatok (2010)
Na tohle mi stačí jedno slovo: NEUVĚŘITELNÉ!
Doba ľadová 2 (2006)
Nejvíc jsem se těšila na veverku....
Nezabudni na mňa (2010)
Výborný film s kvalitním hereckým obsazením! Už dlouho se mi nestalo, že bych po závěrečných titulkách nenacházela slov (v dobrém slova smyslu)!!! Ten závěr mě úplně odzbrojil!
Alica v krajine zázrakov (2010)
Hezké zpracování pěkného příběhu.
Sherlock Holmes (2009)
Sherlock Holmes jinak než ho znám. Trochu blázen, ale pořád s brilantním mozkem. Zprvu jsem k tomuhle filmu neměla důvěru, ale nakonec se mi to moc líbilo.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Tak tohle vážně ne....parodie na kriminálky v dokumentárním stylu!
Muži na stromoch (2006) (seriál)
Moc hezký seriál.....měl nápad. Škoda, že toho natočili jen dvě série. Podle mě to utli v tom nejlepším.....
Záhada hlavolamu (1969) (seriál)
Jako malá holka jsem příhody Rychlých šípů přímo hltala z obrazovky. Nedávno jsem to viděla znovu a zase jsem si připadala, jako by mi bylo pět....má to prostě svoje kouzlo. Vždycky jsem chtěla být součástí takové party......
Nezbedná bosorka (1998) (seriál)
Harry Potter v sukni......akorát s tím rozdílem, že Harry není takové (a teď pardon za ten výraz) střevo jako Mildred.....ale kdyby mi bylo osm, tak by se mi to možná i líbilo. Úsměvných 15%.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Ano, tak takhle by nějak alespoň podle mě měl vypadat komediální seriál. Zatím jsem viděla první sérii, ale nenechala jsem si ujít ani jeden díl. Je to vtipné a má to i příběh. Uvidím, jak se to vyvine dál.