Recenzie (486)
Súmrak mŕtvych (2004)
Zombíky mám rád, britský humor taky, Simon Pegg a Nick Frost tvoří velice sehranou dvojici. Povedená originální komedie.
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Tak trochu mě přijde, že je na ten humor Simon Pegg sám. V jeho minulých filmech mu notně vypomáhaly jeho britští kolegové, kdežto tady si musí vypomáhat scénkami, kde se různě pitvoří nebo prská svačinu na druhé. Nechybí zde ani milostně-romantická zápletka, prostě amerika. Přesto i díky Jeffu Bridgesovi celkem příjemná průměrná komedie na deštivý víkend.
Trója (2004)
Na první pohled je Troja film, kde nemám co vytknout. Rozpočet byl dostatečný, herecké osazenstvo v čele s Bradem Pittem nezklamalo, bitvy jsou fajn, hluché místo neexistuje. Problém spočívá v tom, že to je natočeno neutrálně, dobro a zlo není definováno a tudíž jsem se do filmu nevžil tak jako třeba u Pána Prstenů. Tak například: perfektně natočený souuboj mezi Achileem a Hektorem, i když je předem známo kdo zvítězí, tak i kdyby to bylo naopak je mi to šumafuk.
Van Helsing (2004)
U většiny podobných filmů si říkám, mohlo by tam být vic akce, ale u Van Helsinga je tomu naopak. První půlka je ještě snesitelná, ale dál už to i z vypnutým mozkem nejde. Ono co můžeme čekat od takové fantasmagorie, kam jak jinak než američtí tvůrci namíchali společně takové zásadní postavy jako Vlkodlak, Frankenstain a Drákula. Inu, jak se říká, všeho moc škodí.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Po slušné jedničce béčko s velkým B. Nevýrazné postavy včetně Milly. Scénař musel být hotový asi za 5 minut a podle toho to tak vypadá. Residenta jsem hrál na playstationu, takže věčná škoda, protože taková potvora jako je Nemesis si zasloží důstojnější film.
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Trailer ve mě sice probudil nedůvěru, ale po shlédnutí celého filmu měním názor. Tim Burton natočil už několik ulítlých filmů, ale tento patří mezi ty nejulítlejší. Johnny Depp si tady střihl Willyho Wonku, který je ještě střelenější než Jack Sparrow. Fantazie zde nemá hranice, (stačí se detailně kouknout na Karlíkův domeček) některé scény, ať už digitální nebo reálné jsou úchvatné. Samostatnou kapitolou jsou Umpa-Lumpové a jejich songy. Ty jsou skvělé nejen v originále, ale také v české verzi. Velký palec nahoru za překlad a dabing. Tohle se fakt povedlo.
Pravidla lži (2006)
Nepamatuji se, jestli jsem někdy viděl v nějakém jiném českém filmu tolik výborných hereckých výkonů. Je jich zde určitě víc než ve třistapadesátideviti dílech seriálu Ulice.
Uvoľnite sa, prosím (2004) (relácia)
Ať si kdo chce co chce říká nejlepší talk-show co kdy u nás byla. U jiných podobných pořadech vše závisí na tom, jak moc budou hosté vtipní, kdežto tady pod salvou chytře položených otázek od Jana Krause se stává show vtipná i v případě nudnějšího hosta (např. nějakého politika).
Kód smrti (2008)
Seagal tentokrát ke svému standartnímu výkonu přidává luštění nějaké šifry, takže výsledek je bitka - steven nemůže rozluštit šifru - bitka - steven rozluštil šifru - závěrečná bitka - konec.
Bathory (2008)
2** za herecké výkony a za výpravu, jinak je to dlouhá, nekonečná, zničující, 138minutová nuda. A takovejch to stálo peněz, kdyby za to radši postavili několik metrů dálnice.