Recenzie (457)
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Keď som Venturu videl po prvý krát, zhruba pred tými 11 rokmi, zostal som v šoku. Stále mi chodilo po rozume : Je ten Carrey normálny? Teraz už viem, že nie je :) A to je sakra dobre. Kto iný by si dokázal vydupať prítomnosť romantickej kapelky Cannibal Corpse a ich snáď najväčšej hitovky Hammer Smashed Face, ktorá musí zaručene pohladiť na duši každého milovníka a jej hrejivý a citlivý text nenechá žiadne oko suché.
Aeon Flux (2005)
Komixovú predlohu nepoznám, ale prevedenie na filmové plátno jej asi moc neprospelo.
Agent WC-40 (1996)
Asi posledný Nielsenov aspoň trošku pozerateľný film ...
Akcia nemluvňa (2006)
Neuveriteľne patetický, sentimentálny a miestami brutálne infantilný film. Jediné čo mi dokázalo trochu zdvihnúť náladu, bola epizódna rolička Biao Yuena a fakt, že konečne po dlhých rokoch predviedol trocha tej akcie. Síce to za veľa nestojí, ale moje modlitby boli konečne vyslišané :)
American Dad! (2005) (seriál)
Nemôžem si pomôcť, ale v pomyslenom boji Family Guy vs. American Dad, u mňa vedie American Dad na celej čiare. A nielen preto, že táto sérka obsahuje tú najbombastickejšiu a najkúlovejšiu postavu, aká kedy uzrela svetlo televíznych obrazoviek :) A nie, nie je to Klaus - zlatá rybka s voperovaným mozgom nemeckého nacistického vedca, ale Roger - roztomilý, cynický, frustrovaný a večne naliaty mimozemšťan, ktorý do nás páli hlášky s kadenciou guľometu M60.
Anakonda (2008)
Konečne po "dlhej" dobe ďalší film, ktorý ma svojou debilitou miestami dostával do kolien. Niet nad to občas sa dobre škodoradostne zasmiať :)
Anakonda 3: Nová hrozba (2008) (TV film)
Čože sa nám to tu urodilo? Tehotné, geneticky upravené anakondy s papuľou plnou ostrých tesákov veselo odkusujúcich hlavy mariňákov a vedcov, s bodcom namiesto chvosta, veselo hltajúce jedného človeka za druhým (bez toho aby sa ich obťažovali vyvrátiť - česť jednej výnimke), peklene rýchlo sa plaziace v lesoch jedného bližšie nešpecifikovaného štátu vo východnej európe. A ako čerešnička na torte - "hláškujúci" drsoň a lovec v jednej osobe David Hasselhoff ("Kde je krv, tam bude viac krvi") :)))))))))
An Evening with Kevin Smith (2002)
Kevina Smitha som si zamiloval ihneď, keď som zhruba pred 10 rokmi v požičovni objavil Flákačov. Do dnes sa na tom nič nezmenilo. Ba práve naopak. Po každom zhliadnutom snímku, či prečítanom komixe, mám tohto nenápadného chlapíka stále radšej a radšej. Tieto štyri hodiny strávené v jeho prítomnosti, boli pre mňa takým malým splneným snom. Kevin Smith je predovšetkým skvelý rečník, zabávač, veľmi pohodový chlapík a "press whore". Štyri hodiny ubehli ako voda a ja sa nemôžem dočkať až uvidím An Evening with Kevin Smith 2 :)
An Evening with Kevin Smith 2: Evening Harder (2006)
Ďalší nášup Smithovskej palby, tentokrát z Toronta (disk 1) a Londýna (disk 2). Pozerať to v kuse štyri hodiny je síce pekný záhul, ale Smith za to rozhodne stojí (hlavne Londýn). K slovu sa (vo väčšej miere než minule) dostane aj Jason Mewes, aj keď jeho reakcia na otvorené sexuálne návrhy jednej zúčastnenej ma dosť sklamala :) Jay by to rozhodne zmákol inak (ignorovanie, resp. "hladký" prechod na inú tému, by to určite nebol). Celý set je taký, ako už napovedá názov. Smith nám riadne pritvrdil ... :)
Angel (1999) (seriál)
Prvá séria vlažnosť sama, kde by sme kvalitné epizódy napočítali na jednej ruke nešikovného drevorubača. Dej postupne graduje s treťou a štvrtou sezónou, ktoré sú takmer dokonalé. Lenže výšledný dojem kazí séria piata, ktorá všetko, čo sme videli predtým neskutočne rozmelnuje a čo sa týka kvalitatívnych výkyvov, je na tom takmer ešte horšie ako sezóna prvá (sorry, ale nepomohol ani príchod Spika). No a posledný diel je inferno samo o sebe a necháva človeka čumieť s otvorenou huboou. Čas vrhnúť sa na šiestu sériu, ktorá ale vychádza v inom médiu :)