Recenzie (398)
Byl jednou jeden polda 3: Major Maisner a tančíci drak (1999)
mne Láďa Potměšil naozaj nevadí:)
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
prežil som.
Crash Road (2007)
nuž.........
Pelíšky (1999)
mám rád české filmy. tak prečo dať menej, než päť hviezdičiek?:)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
cožééééé??? jenom 88 %??:) asi si to pletiete s nejakým holyvúdskym blvákom, nie?:) u mňa jasne nad 90 %!
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
správna dvojka chlapeckých mužov...ktorý z nás nechcel byť aspoň chvíľu jedným z nich?:) 90 %.
Podraz (1973)
správna dvojka chlapeckých mužov...ktorý z nás nechcel byť aspoň chvíľu jedným z nich?:) 90 %.
Mlčanie jahniat (1991)
mal som rád filmy o Hannibalovi. časom však akosi to -úplnepohlcujúcečaro- pominulo. stále však slušných 75 %.
Gran Torino (2008)
Clint skvelý aj po toľkých rokoch...až neveriaco krútim hlavou:) 90 %.
Spalovač mrtvol (1968)
ANO, PŘÁTELÉ, ANO!:)