Recenzie (401)
Constantine (2005)
súhlas s golfistom..niekde medzi tromi a štyrmi päťcípimi..keďže som však videl krátko pred i po viacero o čosi kvalitnejších filmov tohto zamerania, nakoniec sú to hviezdy tri..
Nevěřící (2013)
veľmi dobrý dokument, sem-tam pobaví i poučí..ale nevnímam to ako boj s vierou v Boha..nakoľko vieru (ako takú, bez prepletancov s akýmikoľvek náboženstvami a cirkvami) nepovažujem za "zkostnatělost, zabedněnost & hloupost"..jo, aha, áno, som veriaci..:)
Lasica & Satinský a hostia II.: Ktosi je za dverami s Miroslavom Horníčkom (1978) (relácia)
áno, sem-tam aj Mináča trebalo..napriek tomu 5* (90 %)..
Stav ohrozenia (2014) (seriál)
mám k istým veciam výhrady..ale keďže môj hlas neovplyvní dej, tak to vyjadrím hviezdičkami..tri..
This Is What Democracy Looks Like (2000)
presne tak..toto je demokracia..podobné snímky ťažko možno nakrútiť a vysielať inde ako v demokracii..pokiaľ by s tým niekto nesúhlasil, odporúčam navštíviť totalitné štáty a tam vyjadrovať svoj nesúhlas a odpor..potom sa o policajnej práci môžeme rozprávať objektívnejšie..
Čundrcountryshow (1994) (relácia)
som rád, že sa Che v hrobe obracia..:) úroveň kolísavá, ale Pešák, Plačková a kol. to istia na troch hviezdičkách..
Deset malých běloušků (1993) (TV film)
Mládek vraj postupne klesá..môj názor je, že posledné roky sa proste baví..ale toto mu nevyšlo..záznamy je možné vidieť inde, chýba dialóg nôh, ostrovov, či poloostrovov..
Cyranov ostrov (2009) (seriál)
:)
Noha 22 (2011) (seriál)
plno zatrpknutosti..a samé komentárové fekálie, vytýkané iným..:) piatu hviezdičku nedám, pretože titulná pieseň s "to by přece nejezdili tra-ban-ta-ma!" je predsa len o čosi lepšia než táto hospitálková:)
Spravodlivosť v krvi (2010) (seriál)
ani (menej hereckejší) Wahlie to nezachránil..pre mňa zbytočnosť, leda by bol dostatok času a nič iného by na pirátoch nečíhalo..