Recenzie (640)
Asi to ukončím (2020)
Neskutečne psycho film, hlavně díky perfektním hereckým výkonům.
Athénin poklad (1979)
Skvěléj Roger Moorejako vzdy!
Baby (2018) (seriál)
Všechny 3 série sem zkoukl díky ženě, jinak tohle nebyl muj šálek kávy...
Bad Girls from Mars (1990)
za kozy:-)
Barbaři (2020) (seriál)
Po prvním díle 4 hvězdy, po shlédnutí cele první série dávám 5 hvězd!
Bariéra (2020) (seriál)
První díly sem hltal, poslední díly už mě to Vubec nebavily... Shlédnuta celá 1 série.
Batman (2022)
Za mě nejlepší Batman, co byl kdy natočen!
Batman: Dead End (2003)
dobrej mazec, Batman vs aliens and predators....
Batman: Death in the Family (2020)
Rozděleno na 5 epizod: 1. Pokec v kavárně Superman s Batmanem o prvním Robinovi z kterého se stal Red Hood, spíš rekapitulace scén z DC anime filmu, cca 31minut. 2. Pribeh: Sgt. Rock: Řežba za 2. Světové války, za mě pecka, 15minut. 3. Příběh The Phantom Stranger : super, připadalo mi to jako díl ze Scooby-Doo🤔😂, cca 16minut. 4. Pribeh Adam Strange: na cizí planetě v budoucnosti, narez, cca 16minut 5. DC anime příběh - Death - už vyšlo vloni..ale nejlepší kratas, co sem kdy viděl. 19.minut. Celkove hodnotím 5hvezd!
Batman: Duša draka (2021)
Netradičně natočenéj Batman ala Bruce Lee a 007. Za mě super! Liu opět nezklamal..