Recenzie (867)
Vidláci (1997)
Povedená komedie, ve které boháči najdou štěstí v práci a chudobě. 65% hvězdiček
Oheň na nebesiach (1993)
Zajímavý a poměrně dost realistický pohled na okolnosti únosu mimozemšťany. 75% hvězdiček
Legenda o Zorrovi (2005)
Některé akční scény dokázaly zachránit neoriginální scénář. Tohle pokračování nejspíše nemělo ani vzniknout, ale zase o úplné fiasko se nejedná. 58% hvězdiček
Chytrák a dvaja spoločníci (1975)
Trochu zmatené a kromě vizuální stránky nedosahující kvalit jiných Leoneho (i Damianiho) děl. 68% hvězdiček
Hadrová panenka (2000) (seriál)
Viděl jsem jen kousek, ale naprosto to stačilo! 8% hvězdiček
Brněnský masakr zubařskou vrtačkou (2004) (amatérsky film)
Film se mi sice moc nelíbil, ale tu vrtačku jsem ve své puse cítil. To bolelo! 45% hvězdiček
Vianoce na nože (2006)
Nudný americký vánoční film. 45% hvězdiček
Aj Santa má brata (2007)
Ten film je sice blbost, ale jsou skoro Vánoce a tak budu i v hodnocení milý. 60% hvězdiček
Američan (2010)
Trochu mi to připomnělo Samuraje s Delonem, ale tenhle film je víc atmosférický a hloubavější a také je trochu víc cítit strach z možné kulky v zádech. Violante Placido je nádherná a Cloony standardně vynikající. 83% hvězdiček
Vím, že jsi vrah... (1971)
Jde spíše o průměrnou kriminálku, která postrádá správnou ponurou atmosféru a lepší psychologické prokreslení hlavního záporáka-vraha. 62% hvězdiček