Recenzie (2 098)
Amazing Spider-Man (2012)
Humor, švih, sympatičtí herci=bezvadná zábava.
Znova chuť žiť (2012)
Pohádkový příběh, kvalitní scénář i výkony.
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Má to spád a humor jako vždy. Osvědčená zábava.
Cargo - Da draussen bist du allein (2009)
švýcaři překvapili, Matrix ve vesmíru.
Špinaví Irové (2007)
Vztahové drama, Brendan Gleeson otec rodiny.
James Bond: Skyfall (2012)
Čtvrtá za Adele, umělecký dojem a IT crowd postavu Q. Craiga nemusím.
Malé deti (2006)
Hodně uvěřitelné vztahové drama, civilně a výborně zahrané - Kate Winslet, Patrick Wilson, Jennifer Connelly, Noah Emmerich...
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Britský humor a Simon Pegg, Nick Frost, Bill Nighy, Paddy Considine, Joe Cornish, Timothy Dalton, Chris Waitt, Jim Broadbent and many others........
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Další spy games, brilantní scénář, špičkové herecké výkony.Druhá řada zatím stále vynikající. Výkon Claire Danes je absolutní v 5.díle 2.řady strhující zážitek z terapeutického výslechu. Sláva, natáčení třetí řady schváleno ! Doufám, že seriál obhájí nominace, které si plně zaslouží.
Koniec prehliadky (2012) (seriál)
Britská dokonalost po všech stránkách. Maximálně zdařilá adaptace knižní ságy s opulentní dobovou výpravou. B.Cumberbatch v mistrovské formě.