Recenzie (110)
Vojna bohov (2011)
Ze začátku jsem se bál proslovu Thesea, který v trailerech vypadal, že bude sebe iritující a směšný ale realita je jiná a při již zmíněném proslovu jsem mě takové TO mrazeníčko v zádech jak se mi to líbilo. No a nebýt pár ptákovin např. na pohled gumové brnění , tak je dojem z filmu hned lepšejší.
Elitní zabijaci (2011)
Na tohle se nedá říct nic jiného než "GEEEZUS !!", prostě překombinovaný a zmatený děj nezachrání ani De Niro, který je v tom zmatku jaksi nevýrazný ....
Oktapodi (2007)
Strašně pěkně udělané :)
Šéfovia na zabitie (2011)
Trapne americke komedie tipu GROWN UPS se s HB nedaji vubec srovnavat. Hlavni trojice je oproti vedlejsim postavam trochu nevyrazna, coz mi vadilo ale s tim bohuzel nic neudelam. A Jennifer ? Na to kolik ji je let je porad k nakousnuti x) (Az dorazim domu tak dopisu hacky a carky :) )
Digimon (1999) (seriál)
Taková moje stdrcovka na, kterou mám dobré vzpomínky. Pamatuju si, že když mi byo tak 6/7 let, tak jsem každou sobotu v 7 hodin ráno běžel k televizi aby jsem nepropásl ani minutu z tak skvělého animovaného seriálu ... a myslím si, že většina lidí co hodnotila odpadem!, tak to ani neviděli !
The Mysterious Geographic Explorations of Jasper Morello (2005)
Úžasné atmosferické vyprávění s absolutně parádní vizuální stránkou a skvělým nápadem !
Sucker Punch (2011)
Polonahé dívčiny, efektní zpomalovačky, dračí mládě, drak, lobotomie ááá konec. Takhle vidím SP já… jediné co se mi opravdu líbilo, byl parádně vybraný soundtrack, který uspokojil skrytého audiofila uvnitř mě.
Hulk Vs. (2009)
Skvělá druhá polovina .. nebo snad první ? No, prostě ta polovina s Wolverinem a praštěným Deadpoolem.
Green Lantern: Emerald Knights (2011)
Příjemně zkrátí dobu čekání na „velkého" (celovečerního) Green Lanterna. A také představý pár nejznámější Lanternů, kteří by údajně měli být i v celovečerním počinu.
Gruffalo (2009) (TV film)
Krásnou hudbu doplňuje ještě hezčí výtvarný styl. Prostě pěkně strávená půl hodinka.