Recenzie (110)
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
K „dokonalosti“ chybělo jenom, to aby přišel Batman a také si to s nima rozdal (bez dvojsmyslu :)) viz.: Batman Dead End
Fair Game (2010)
Abych pravdu řekl úplně jsem tomu filmu neporozuměl, možná tam byl nějaký skrytý podtext ale já ho neobjevil (nezaznamenal). Ale jak čtu ostatní komentáře, tak nejsem sám kdo to nepochopil. Ústřední dvojce se také moc nepředvedla... škoda.
Let's Pollute (2011)
Všichni máte možnost znečisťovat .... Tak na co čekáte ?!
Sajrajt sága (2010)
Ono je to tak deb*lní až je to vtipný :D A ten konec ? Ten mě dostal ..... Sice Tupíři nesahají Scary Movie ani po kolena ale zaručeně pobaví :)
Pasca (2011)
Bohužel neoriginální ale na druhou stranu koukatelný thriller (nikoliv horor) s Hilary Swank v hlavní roli. A vidět stařičkého Christophera Lee potěšilo :) 65% !
Jekyll (2007) (seriál)
James Nesbitt je v podání Hyda fenomenální ! Avšak hodnotu seriálu strhávajá nelogické chování některých postav. Viz.: Claire(Gina Bellman) v posledních pár epizodách....
The Angry Video Game Nerd (2004) (seriál)
Úsměvné, vtipné a hlavně strašně sprosté :D 95% !
Beyond Black Mesa (2010)
Od kdy mají Combine Soldiers katany ? :D
Zúbková víla (2010)
Ze začátku poměrně vtipné ale ke konci už to ztrácelo šťávu. Vidět Dwayna v růžových přiléhavých silonkách je opravdu zážitek :D
Skhizein (2008)
Ten nápad a zpracování ? Na jedničku ! Vtipné a depresivní zároveň ! 95% !