Recenzie (36)
Žoldáci (1980)
Tak trochu dost jiný "akční" film. Někteří hodnotící totiž vůbec nepochopili jeho žánr a čekali co nemohlo přijít :) Źel díky zbytečným přílišným změnám oproti knižní předloze se stal snímek méně pochopitelným,přesněji jeho postavy a jejich pohnutky...Doporučuji pro doplnění knižní předlohu která je brilantní...NA stranu druhou jsou přesto příliš krutá hodnocení také zbytečná. Určitá civilnost a "suchost "snímku je totiž zcela na místě. Tohle totiž není film o hrdinech kteří mají vyvolat naše sympatie, Je to o lidech co se prostě válkou živí...Walken byl bezesporu pro hl.roli výbornou volbou a je velká škoda že nemohl hrát postavu takovou jako v knize. Byla by to jedna z jeho nej rolí a film by měl ode mně plné hodnocení.
Jesse Stone: Pomstím tvoju smrť (2011) (TV film)
Sedmý díl je pro obdivovatele předchozích jak dárek. Vše co známe a něco navíc. Dávám poprvé 5 z 5,ale to pochopí jen milovník oněch scén při kterých se v těchto filmech "nemluví" a "nic" se "neděje". I fall in love:D
Chladnokrvný Stone (2005) (TV film)
Na překombinované kriminálky poslední doby dost dobrý. Nechápu řeči o průměru. Mě hl.hrdina nadchnul a film mě dost bavil.Jsem moc rád že natočili další filmy a určitě se o nich vyjádřím. Mnohem slavnější kriminálky mě mnohem více nudily. Doplněno po 4 dílech - Zakolísal kvalitou jen trochu druhý díl,ale možná jen že mě nesedlo úplně obsazení. Další dva díly opět supr., poetický relax bez zběsilosti.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Jenom opravdový chlap si umí udělat srandu sám ze sebe.Kdo tohle hodnotí jako bežný film je úplně mimo. Je to "jen" parodie a pocta jednomu žánru a je to o tom že si skupina postarších chlápků pro radost natočila pohádku pro velký kluky. Nic víc, nic míň...Bavil jsem se královsky:D
Za hrsť dolárov (1964)
Tento skvost má svého japonského předchůdce a gangsterského následovníka z B.Willisem. Doporučuji sledovat po sobě v chronologické následnosti.Lahoda...
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Formálně, technický skvělé,klasika. Jen trocha chybí do absolutního ohodnocení - a to by pro mě byla složitější zápletka než ta co tam je. Ale herci - to byl koncert.
Kříž (2011)
Dal jsem jen jednu hvězdu,protože mě tam chyběl Brandon, Branda, Kelly, Dylan a Steve :D
Mestečko Heuréka (2006) (seriál)
Zákl.myšlenka hodně dobrá,ale proč se autoři sami knokautují donekonečna opakující se dějovou smyčkou? Škoda, protože herci baví a v téma leží tuny nevyužitých příběhů...
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Prvoplánově šíleně vtipný, časem nelze přehlédnout satiru jak žiletka ostřejší než ty z reklam:D A jsou tam na závěr ty nejlepší "postelové" scény snad ze všech seriálů co jsou:)
Podvodníci (2008) (seriál)
Chytré, vtipné,ale třeba nadhled - tohle není vážné dílo i když tam občas hluboké myšlenky zablesknou. Ideální zábava když je třeba relax:)