Recenzie (765)
AZ-kvíz (1997) (relácia)
Tak tuto soutěž miluju, rad si zahádam a zasoutěžim mam ji rad :)
Pošta pro tebe (2005) (relácia)
Horsi prumer...
Hady v lietadle (2006)
Tenhle film me dojal, opravdu super filmecek , napinavy hodne lidem se nelibil, ale me moc ..
Prázdniny v Amerike (1983)
úžasna komedie , která se mi moc libila až to bylo neuveritelny :D
Agenti dementi (2003)
nepřislo mi to jako nejakej extreme hroznej film, ale zase to nebylo ani moc dobry ani spatny spis horsi prumer..
Hľadá sa Nemo (2003)
Takovyhle pohadky miluju, kdyz tam jde o emoce a o napeti to je moje ... )
Charlieho anjeli (2000)
Vybornej akcni filmecek!
Con Air (1997)
Con Air to je vybornej film v podani Nicolase Cage...
Pandémia (2002)
hodne dobrej thriller, nechapu hodnoceni... podle me si to zaslouzi vic!
Poslušne hlásim (1957)
Švejk to je českej komik, luxusni film, kterej me dojimal smichy :D