Recenzie (808)
Tarzan a jeho družka (1934)
Velkolepé, na tu dobu napínavé, dobře natočené. Vážně si s tím vyhráli a Jane neměla chybu.
Villains (2019)
Nebýt to okořeněné humorem, tak to asi lehce zapadne. Díky tomu dostal příběh jiný nádech a já se bavil a užil jsem si celý creepy příběh dvou zločinců, kteří narazí v lese na fakt podivné lidi. Spokojenost.
Jen na skok (2022)
Téma, které mám rád. Průběh a finále, které vlastně kvituji a není tak standardní, jak by se mohlo zdát. Přesto, abych dal více hvězd, chybělo mi více informací a vysvětlení. Kde jsou ty časy, kdy Hugh Bonneville hrál sympaťáka v seriálu Panství Downton nebo v Paddingtonu...
Traja mušketieri II. (1974)
On to je více méně stále první díl, jen rozdělen na dva. Takže všechny kvality jedničky jsou i zde. V rámci daného žánru to nemá jednoduše chybu.
Traja mušketieri (1973)
V rámci zpracovaných adaptací (a i těch seriálových) asi to nejlepší, co kdy vzniklo. Je to zábavné, dobrodružné (v tom pravém slova smyslu), dynamické a nápadité. Kvanta známých, skvělých herců a hravě si dokážu představit, že si film dám jednou ročně.
Percy Jackson a bohovia Olympu (2023) (seriál)
1. série - 70 % Knihy mě tolik neoslovily, jelikož jsem je četl v pozdějším věku a přeci jenom je to literatura pro mladší. A to stejné se dá vlastně říci i o novém seriálovém zpracování, které je mnohem, ale mnohem lepší než původní filmy. Pořád to je pro děcka, přeci jenom tam běhá parta dětí s mečem a bojuje s monstry a bohy, takže od toho nemůžeme očekávat nic extra výjimečného. Přesto mě to bavilo. Postavy měly mezi sebou skvělou chemii, mladej herec, co ztvárnil Percyho, je sympoš a celkově mi bodla řecká mytologie...
Havran (2012)
Rozhodně podhodnocené a nedokážu si představit, jak lépe by se daná žánrovka mohla natočit. Mysteriózní krimi příběh okořeněn brutálními vraždami na motivy Poe, který tam sám s detektivem poletuje a snaží se vraha chytit. Tady se mi trefili na strunu...
Rozbité zrkadlo (1980)
Věrná adaptace, kterou už bohužel znám, takže nemohla finálním rozuzlením překvapit, přesto chválím, jak to bylo s úctou k předloze natočené. Pouze k dokonalosti mi nesedla Angela Lansbury aka slečna Marplová, jelikož její maska mi poněkud kazila dojem.
Temné hmoty (2019) (seriál)
1. série - 3. série 70 % Knižní předlohu si už nepamatuju, na co si ale vzpomínám, tak je filmové zpracování s Nicole Kidman, které mě úplně neoslovilo. To se ale nedá říci o Jeho temných esencích. Seriálové zpracování se vážně povedlo. První dvě série mě nadchly, třetí měla lehkou tendenci spadnout k průměru a finále jsem si asi představoval jinak. A i když asi za pár let všechno zapomenu, celé tři série jsem si užil a to se počítá...
Star Trek: Klec (1965) (TV film)
Moc nechápu, proč byl zamítnut. Aspoň, že máme možnost si to pustit jako TV film. Za mě příjemný začátek velké franšízy.