Recenzie (75)
Na vlásku (2010)
Toho koně chci domů :D
Hady v lietadle (2006)
Takhle jsem se hodně dlouho nezasmála :D
Twilight sága: Nov (2009)
Slabší než 1. díl a mohlo to být opravdu kratší.
Súmrak (2008)
No, na pr*el si z toho nesednu, ale úplně beznadějný to neni.
Pozri, kto to hovorí (1989)
Miluju Trojanovo dabing :D
Ako Mike 2 (2006)
klasika, co dodat, na víc se to nezmohlo.
Pravidlá muštárne (1999)
Jednoduše krása.
Osvietenie (1980)
Fakt sem se bála, a to bylo světlo. Jacku, nechtěla bych tě naštvat...
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
I když se mi ten konec moc nelíbil, tak Nicholsonova show mě dostala. 90%
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Šílené, * navíc za odvahu Cohena, otřesné, ale účel to splnilo. Opravdu klobouk dolu za scénu 69 :D