Recenzie (160)
Spirit - pomstiteľ (2008)
Je to jako Sin City, akorát naivnější a vtipnější!
Aeon Flux (2005)
Totální sci-fi, které však nabídne naprosto originální svět a hezkou pointu.
Z pekla (2001)
Nudný, pořád stejný, ponurý, depresivní... 2 hodiny života v háji...
Ultraviolet (2006)
Nejhorší comixový film... Prostě shit...
Jonah Hex (2010)
Průměr...
Malý Nosáček (2003)
Divná pohádka o malém Kvasimodovi. Ve filmu velice divné přechody mezi jednotlivými scénami. 3 hvězdičky je až moc.
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Tak dokonalý film jsem dlouho neviděl. Celý svět (Mars) nabídne novou, neohranou rasu. Děj je svižný, zápletka dokonalá. Jsem naprosto nadšen!!! Rozhodně nyní jeden z mých nejoblíbenějších filmů!
Piráti! (2012)
Moc fajn animovaný filmeček plný perfektních vtípků! BTW stejný tvůrce jako u Slepičího úletu.
Pocahontas (1995)
Viděl jsem v osmi letech, na film mám ty nejkrásnější vzpomínky...
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Animace perfektní, děj a zápletka nic moc - průměrná detektivka...