Recenzie (407)
Tokijští kmotři (2003)
Bol som nútený sledovať tento film s talianskym dabingom a milo ma prekvapilo, že taliančina sa k nemu skvele hodila. Sčasti vianočná "kúzelná" komédiálna rozprávka, sčasti dojemná sociálna dráma pripomínajúca taliansky neorealizmus, k tomu expresívne herectvo a vypiplané, extrémne detailné pozadia s peknou animáciou. Jej svojské, trochu dysneyovské podanie mi sadlo lepšie než bežné manga-klišé, ktorých bolo, až na nejaký ten pot a slzy, minimum. Až na trochu naťahovaný dej nenachádzam nič, čo by som Tokyjským kmotrom vytkol.
Volver (2006)
Veľmi príjemný pocitový film, ktorého klady sa však ťažko prekladajú do slov. Upokojujúca melodráma o tom, že napriek všetkému čo život prináša stojíte pevnými nohami na zemi. Volver si budem púšťať, keď sa budem cítiť mizerne.
Aftermath (1994)
Konečne film, u ktorého som si mohol bez rozpakov vyhoniť.
Životy tých druhých (2006)
Asi mi tu niečo uniká, nejaká zásadná skutočnosť, ktorá by odhalila skvelosť tohoto snímku. Takto zostáva len obstojná divadelná hra bez špetky mágie.
Dom tisícky mŕtvol (2003)
House of 1000 corpses je strašidelný asi ako Slipknot, teda vôbec. Proste ďalšia variácia na téma Južanský bubáci a straširybky alebo Pozrite sa akí sme mi tu na americkom vidieku rázovití. Ehm. Osobne mi vadilo časté a tak trochu zbytočne použite negatívov. Scény z podzemia sú ale iné kafe a pripomínajú skôr sfilmované Diablo.
Dannyho trinástka (2007)
Ja chcem štrnástku!
Slepačí úlet (2000)
Veľmi nevtipné.
Hnus (1965)
Mohla si za to sama.
Sofiin svet (1999)
Slušné spracovanie skvelej knihy. Záverečná pointa bola pekne preložená do filmovej reči.
1941 (1979)
Bod naviac za odvahu.