Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Tak včera jsem absolvoval kinomaraton tohoto skvělého seriálu, a jen mě to utvrdilo v mém hodnocení. Tohle je opravdu nejlepší seriál poslední doby a jeden z nejlepších vůbec. Jak kvalitní herci, tak skvělá předloha, výprava a režie. Radost se dívat.
Chalupári (1975)
M.A.S.H. (1972)
Merlin (2008)
Misfits: Zmetci (2009)
Spartakus (2010)
Tak další serial, který mě opravdu chytil. Po 1. serii jsem skutečně nadšený.
Spartakus: Bohovia arény (2011)
Gannicus, Gannicus, Gannicus!
Kravaťáci (2011)
Právě jsem dokoukal třetí sérii a musím uznat, že mě tento seriál naprosto uhranul. Dalo by se říci, že jsem ho vykoukal jedním dechem a ani minutu jsem se u něj nenudil. Macht i Adams jsou skvělí a jejich kolegové a spolupracovníci také. Neplatí zde pravidlo, že seriál ztrácí na kvalitě novými řadami a tak rozhodně řadím Suits mezi své nejoblíbenější serály a nemůžu se dočkat další série.