Recenzie (58)
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Jednička byla "jenom" nudná a hloupá, tohle je ultradebilní rasistický svinstvo.
Barbar (2022)
Dávám za tři pouze proto abych nebyl totální pičus.
Profesorka (2022)
Tento film je demagogická a rasistická agitka proti bělochům v USA.
Zvrhlost (2019)
Zajímavá sonda do brazilských poměrů s hustou depresivní atmosférou.
Peacemaker (2022) (seriál)
Ze začátku docela vtipná komiksárna, ovšem v druhé půli už jenom opakují dokola ty stejný fóry a cpou do nás marxisticko LGBT propagandu. A hlavně to celý ničí postava odporně vyžrané, hloupé a nesympatické černé lesby. Mohu doporučit mnohem lepší a vtipnější Barry (seriál) (2018).
Jehla v kupce času (2021)
Nudná a trapná propaganda americké utopie plné rasově smíšených párů.
Matrix Resurrections (2021)
Hloupá a příšerně nudná vykrádačka prvního dílu. Většina herců hrozných a bez špetky charisma, za žužu Morphea jsem se vyloženě styděl. Příběh naprosto debilní. Neměl jsem vysoká očekávání, ale že to bude takhle strašný jsem nečekal.
The Guard of Auschwitz (2018)
Silné téma, bohužel velmi levně a amatérsky natočené.
Premiér (2019) (seriál)
Pan Jaromír Soukup tímto zahájil prezidentskou předvolební kampaň. Gratuluji a držím palce.
Prospektor (2018)
Low Budget Movie (jak říkáme my Češi) naprosto o "ničem".