Recenzie (192)
On je žena! (2005) (seriál)
Strašná blbost, prakticky o ničem. Jednu hvězdičku za to, že jsem se na tu blbost díval.
Madagaskar (2005)
Pro mě je to super animák s milými a vtipnými zvířátky. Navíc Václav Vydra jako Melman nemá chybu. Jsou ale určitě lepší animáky, a proto u mě krásný 4*.
Beowulf (2007)
No řeknu jednu větu: Co jsem to viděl za blbost??? Za triky dávám 1*.
Cisárov pekár a pekárov cisár (1951)
Císařův pekař - 80% ; Pekařův císař - 95% = ~ 88%. Werich opět výbornej, příběh taky hodně dobrej. Další z nejlepších českých pohádek.
Americký gangster (2007)
Nic jinýho, než že to je suprovej gangsterskej film se skvělým hereckým obsazením a skvěle zpracovaným příběhem, napsat nemůžu - 100%
Psycho (1960)
42. nejlepší film? 90%? To je snad vtip. Já celej film myslel, že usnu... 2* za scénku ve sprše s nožem :-D
Temný rytier (2008)
Nečekal jsem, že to bude taková pecka. A samozřejmě je to pecka díky Jokerovi. Heath Ledger ho zahrál prostě úžasně. Ostatní role ale taky určitě nezaostávaj. Triky jsou dost povedený, díky Jokerovi je to vtipný. Opravdu jsem vyšel z kina a nevěřil jsem, že to bylo tak suprový.
Pelíšky (1999)
Skvělý Kodet, skvělý Donutil, skvělý scénář, skvělý celý film. Nemám, co dodat. 100%
Matrix (1999)
Výborný film se skvělým hereckým obsazením a originálním nápadem. Triky úplně báječný, příběh dokonalej. Jenom škoda, že to neni celý ve 3D. To by bylo suprový, ale s těma penězma by to bylo potom horší. :-)
Gran Torino (2008)
To je prostě rejža jak má být. Skvělá hudba k filmu, ještě lepší výkon Clinta a výborný příběh dávají filmu nic jinýho než 5*. A neodpustím si zmínit přímo dokonalý dabing Ladislava Županiče. Po zhlédnutí našel hned místo v sekci Oblíbené filmy.