Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Nejlepší natočený Terminátor. Ty triky nemaj prostě chybu. Skvěle zahrané role (Arnold a Linda Hamilton). Celej film je prostě úžasnej. A na konci jsem si taky pobrečel, když jsem to viděl poprvý. Pro mě nejlepší sci-fi akčňák.
Cesta do zatratenia (2002)
Jeden z mojich oblíbených filmů. Skvělé herecké obsazení, skvěle promyšlený příběh a ten konec nemá chybu. Tuhle mafiánskou atmosféru přímo hltám plnými doušky. Nic jinýho, než 5* (aspoň pro mě) filmu nepatří.
Temný rytier (2008)
Nečekal jsem, že to bude taková pecka. A samozřejmě je to pecka díky Jokerovi. Heath Ledger ho zahrál prostě úžasně. Ostatní role ale taky určitě nezaostávaj. Triky jsou dost povedený, díky Jokerovi je to vtipný. Opravdu jsem vyšel z kina a nevěřil jsem, že to bylo tak suprový.
Nehanební bastardi (2009)
Prostě Tarantinovka. S výborným Chrisophem Waltzem (alias Hans Landa z SS) v hlavní roli - opravdu bezchybně zahraná role. Skvělý film s ještě lepším scénářem a režií. Kdo chce vidět, jak Tarantino přepsal dějiny 2. sv. války..... tak to prostě vidět musí! Na ten film jsem koukal s otevřenou hubou a úplně ho hltal. Filmu dávám 98% - 2% jsou za nelogičnost, proč Hans Landa objednal Šošaně mlíko..... ptáte se proč? Odpověď zní: podívejte se na film :-)
Počiatok (2010)
Opravdu dokonalej film. Divák ho přímo hltá minutu po minutě čím dál tím víc až do konce. Doslova a do písmene vynikající Nolanova režie. Prolínání částí filmu je dokonalý. K tomu všemu přispívá výborně promyšlený děj, kvalitní scénář, skvělý herecký obsazení a herecký výkony, naprosto strhující hudba Hanse Zimmera, asi 25min. filmu výtečných scén "sen ve snu", konec k zamyšlení a v neposlední řadě taky skvělý triky. Opravdu se těším na další Nolanův, troufám si říct, mistrovskej kousek. 100%
Gran Torino (2008)
To je prostě rejža jak má být. Skvělá hudba k filmu, ještě lepší výkon Clinta a výborný příběh dávají filmu nic jinýho než 5*. A neodpustím si zmínit přímo dokonalý dabing Ladislava Županiče. Po zhlédnutí našel hned místo v sekci Oblíbené filmy.
Titanic (1997)
K tomu není, co dodat. Asi jenom, že tak má vypadat FILM. Viděl jsem to i v kině ve 3D a je to ještě větší zážitek, než to vidět v televizi. 100%
Všemocný (2011)
Opravdu skvělej film. Ikdyž to v jednom místě bylo mrtvější co se týče scénáře, pořád jsem byl z toho filmu odvařenej. Musim dát plný počet hvězd. :-)
Hľadá sa Nemo (2003)
Pixar se předvedl v plné kráse. Tenle animák je prostě výbornej! A rybka Dory se žralokama nemají konkurenci. K tomu všemu ještě přispívá skvělý dabing. Míň než 5* si to nezaslouží.
Madagaskar (2005)
Pro mě je to super animák s milými a vtipnými zvířátky. Navíc Václav Vydra jako Melman nemá chybu. Jsou ale určitě lepší animáky, a proto u mě krásný 4*.