Recenzie (238)
Psychoville (2009) (seriál)
Takže viděl jsem obě řady a musím říct, že ta první je mnohem lepší. Postavy jsou úžasně úchylné. Bohužel 2. řada až na jednu postavy přidává jenom to špatné. 1. řada 90%, 2. řada 50% a takže celkový číslo zní... 70%
Godzilla (2014)
Druhá velká Americká Godzilla. Jedno téma, jedna příšera, ale tyto filmy snad nemohly být rozdílnější. Začneme zápory. Největší a jediný velký problém aspoň pro mě je nuda v některých pasážích filmu. Občas se mě stalo, že jsem jen tak koukal a honily se mi myšlenky úplně jinde. Není to sice až tak velká porce času, ale občas to tam prostě je. Dalším problémem je, že není až tolik epických soubojů. a teď klady. SPOILER "opravdu umřela main postava?" Zvuky - to je opravdu něco, když godzilla (nebo jakékoliv jiné monstrum) zařve tak je to prostě síla. A godzilla samotná, je skutečne ten kaiju, kterého jsem si přál vidět a ne žádný přerostlý tyranosaurus rex. A nakonec posledních 20 minut je opravdu lahůdka. 75%
Smrtonosná pasca 2 (1990)
Naprosto super akce. Bruce Willis pokračuje tam kde začal. A zbytek herců sedla jak poklička na hrnec. A končný výbuch letadla? Bomba 95%
Predvolebné sľuby (2012)
Dva ultimátní šílenci v jednom filmu. Na toto jsem dlouho čekal. Ale jsem trochu zklamaný. Sice to má některé vtipy opravdu dobré, ale prostě celkově je to slabota. Ferrell mlátí a klátí všechno co mu přijde do cesty. Zatímco Galifanakis hraje správňáckeho človíčka. Čekal bych něco víc šílenějšho a utrženého ze řetězu. 55%
Batman (1989)
Fenomenální Jack Nicholson (možná ještě lepší jak Heath Ledger). Výborná hudba. Michael Keaton není špatnej v roli Batmana (bohužel na Christiana Balea pořád nemá). Nolanovo dílo je pořád jinde. 75%
Podraz (1973)
Opravdu zábavný film na sledování. Pobavil jsem se na plné čáře. Všechno do puntíku připravené a vymyšlené. Také se mi líbila dobová atmosféra. Asi ani nemá cenu říkat, jak byli herci výborní. Ale přeci jenom jsem nebyl až tak ponořen do snímku. 80%
Herkules (2014)
Takže 1. ze dvou herculesů za rok 2014. Tohle teda byla sračka. Většina herců je tam hrozně otravná až na Adkinse a Mcintyrea. Příběh je strašně retardovaný a celkově je to hrozná nuda. A hlavně tomu chybí nějaká epičnost. Působí to jako televizní produkce. Tohle si řecká mytologie vůbec nezaslouží. Věřím, že na tv nova v neděli po poledni to bude úžasně strávený čas 25%
47 roninov (2013)
Velké fantasy inspirováno Japonským příběhem o odvaze i tváří v tvář jisté smrti. Není to vyloženej průser, ale přece jenom jsem čekal něco víc. Bohužel v mém případě hraje fakt i to, že zrovna východní kultura mě moc nezajímá. Reeves si odehraje svoje i zbytek tam není vyložení na pěst. Příběh mě moc nebavil a nejzajímavější mi přišla pasáž Kaie v otroctví. Takže pro příště bych radši nějaké fantasy z Evropy. 50%
Insidious: Kapitola 2 (2013)
Pokračujeme v příběhu z jedničky. Moc se nemění. Přibude několik postav a děj se posune ke konci... možná ke konci... spíše ne. Patrick Wilson je opravdu výborný a hodně mě bavil. Bohužel mi to přijde méně lekavé. A scény v nemocnici působí amatérsky a nudně. Naopak konec je super, pasáž s lampou ve světě mrtvých je naprosto super. Škoda 60%
Osamelý jazdec (2013)
Hmm.... no... Celkový příběh je jak to říct... prostě hrozná nuda, začíná to nějakou smrtí, nastupuje pomsta a konec. Aspoň, že se to nějak uzavře a nebude nic víc. Díky bohu, že padouch trochu ujde a Tonto tam hodí slušnou hlášku. A příroda, když už tam je tak je celkem hezká. Tohle prostě bylo špatný... 40%