Recenzie (60)
Detektiv myšák (1981) (seriál)
těžká nostalgie. na svoje omalovánky s dangermousem dnes vzpomínám se slzou v oku.
Pápežka Jana (2009)
taková časová kapsle z devátého století. příběh trochu přitaženej za vlasy, ale prostředí zobrazený docela věrně; celkem mě potěšilo, že i při takový produkci se tam herci neproducírovali nalíčený a čisťoučký. jen konec mě trochu zklamal.
Cherrybomb (2009)
Asi k tomu neřeknu nic převratnýho, jenom potvrzuji: scénář příšernej, hudba výborná. Grint se Sheenanem v pohodě.
Tráva (2005) (seriál)
Ani sedmá série nezklamala. Nejoblíbenější postava - strejda Andy :)
Konzum (2003)
Audiovizuální masáž s nulovou informační hodnotou.
Červená stužka kolem mého domu (2008)
Působivý portrét dámy, která žije devět let s rakovinou kostní dřeně a sedm let s AIDS, kterým se nakazila při transplantacích. Je až neuvěřitelné, jak se nenechá zlomit ani potom, co jí okolí i její rodina začne odrazovat od šíření osvěty o HIV/AIDS, nemluvě o tom, jak její psychická síla evidentně brání i postupu nemoci.
Farebný závoj (2006)
Taková Cestománie, díl o Číně, s Nortonem v hlavní roli. Neurazí, ale ani nepřekvapí...
Žena cestovateľa v čase (2009)
Být všechny romantické slaďáky originální alespoň jako tento, byl by náš svět o něco lepší místo pro život.
Ľahko ju zbaliť (2010)
Odpočinkovka, ale ne zas tak stupidní, aby se vám z ní zvedal kufr. Also, Emma Stone. Point made.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
"Možná jsou všichni mrtví, ale jsou tu pořád s námi, jsou v našich srdcích!" - tenhle výrok a jemu podobné si teda vážně mohli odpustit. Ale jinak dobrý.