Recenzie (354)
Môj sused zabijak (2000)
Velmi pěkná komedie s Chandlerem =)))
Agent v sukni 2 (2006)
Stejné jako první díl
Agent v sukni (2000)
Jen proto, že je to komedie
Tornádo - Hnev nebies (2006) (TV film)
Laciný, americký cajdák, v německém provedení .. A ještě k tomu 2x90minut .. to byl nápor na mé smysly ! Zajímavé názory: Viperblade, Pidibull, Květula
Asterix a Olympijské hry (2008)
Schumacher, Zidane, Delon ... Ale bohužel už né tak dobré jako předchozí dva díly
Asterix a Obelix (1999)
To už je klasika ;)))
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Je mě vidět, neni mě vidět, je mě vidět, je mě trochu vidět ... :D
Matrix hunter (2004)
A já pokračuji v řadě :D
Môj partner z K-9: Psí detektív (1999)
Vtipné .. mě se to líbí
Môj partner z K-9 (1989)
Hezké