Recenzie (93)
Diamantové dievča (1998) (TV film)
hrozná kamera, hrozný příběh, hrozná blbost
Veselá farma (2007) (seriál)
prostě geniální podívaná, každý díl jiný, prostě super
Armáda démonů: Matka slz (2007)
No není to špatné, ale ten konec se podle mého dal udělat úplně jinak. Konec mi přišel hodně levný, ale zbytek výborný.
Bubba Ho-tep (2002)
No nevím, po oslavných komentářích jsem čekal něco, něco, no prostě něco trochu víc. Začátek je takový všelijaký, nic moc, prostředek už se trochu rozjíždí a konec je jízda ve velkém stylu.
Makai tenšó (1998)
První část je akční od začátku až do konce, ale jakmile přejdeme ke druhé části, tak přichází zprvu zklamání, jelikož se zdánlivě v příběhu nic neděje, ale konec druhé části je prostě excelentní. Akorát bych se rád někdy dočkal dokončení celého příběhu, ale to je asi nesplnitelné přání.
Vetřelec vs. Lovec (2007)
Co k tomu říct? Hrozná kamera, hrozné herecké výkony, hrozná hudba no prostě hrozný film. Nikdy víc to vidět nemusím.
Dračie vojny (2007)
Super začátek, nudný prostředek, efektní konec.
Resident Evil: Zánik (2007)
Na odreagování je to prostě skvělá věc. Člověk si nemůže přát víc - super efekty, docela zajímavý příběh a hlavně stará dobrá hudba z prvního dílu.
Bananaman (1983) (seriál)
Animovaný seriál o klukovi, ze kterého se stává superhrdina. Běželo to na Nově ve Snídani s Novou
Patro smrti (2007)
Film není špatný, ale bohužel už ze začátku je jasné, o co v tomto filmu jde.