Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Mafiáni (1990)
Tanec s vlkmi (1990)
Sedem samurajov (1954)
Dokonalý svet (1993)
Mŕtvy muž (1995)
Amadeus (1984)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Dojemná záležitost. Viděl jsem ten snímek mnohokrát a pokaždé mě dostane. Kdyby bylo možno přidat ještě jednu hvězdičku.
Stratené v preklade (2003)
Jedním slovem nádhera, neuvěřitelně příjemý snímek s jedinečnou atmosférou. Klobouk dolu, Sofie Coppola tomu dala duši, žádnej chlap by to takhle asi nenatočil.
Manon od prameňa (1986)
Nádherná románová klasika.