Obľúbené filmy (10)
Zápisník jednej lásky (2004)
500 dní so Summer (2009)
Forrest Gump (1994)
Jestli si nějaký film opravdu zaslouží pět hvězdiček, je to právě Forrest Gump. Srdeční záležitost. Smutný i veselý, komedie a zároveň drama. Dojemný příběh, u kterého se nemusíte stydět za slzy. A bezpochyby to nejlepší, co Zemeckis kdy natočil. Díky tomu, že je celý příběh doprovázen skutečnými historickými událostmi, působí reálně, ale zároveň nijak vtíravě. A to se mi na něm líbí.
Amélia z Montmartru (2001)
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Snad první film, který lze okomentovat jediným slovem - dokonalost. Pět hvězdiček.
Láska nebeská (2003)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Ti nejlepší herci, krásná Anglie, spousta spletitých dějových linií a zajímavých postav a ústřední téma láska.. nic jiného než plných 100%..
Titanic (1997)
Paríž, milujem ťa (2006)
Hriešny tanec (1987)
Nefňukej, veverko! (1988)
Nemůžu ubránit pěti hvězdičkám. Je to film mého dětství a i teď ho mám pořád hrozně ráda. Úsměvná pohádka.