Recenzie (45)
Old Boy (2003)
Nejlepší bitka s kladivem co jsem kdy viděl:) jinak je to příliš dlouhý a rozvleklý, ale po technický stránce dokonalý, takže je pořád na co se dívat.
Lovec policajtov (2001)
Jo velkej návrat, určitě jeho nejlepší film v 21 .stol. Steven sere na ekologii a vrací se v roli fízla kterej postrádá jakoukoliv mimiku. Má nejoblíbenějš scéna je, jak roztříská stolek během terapeutickýho sezení a posléze zmasakruje týpky co se mu snažej ukrást auto..)))
Patriot (1998)
Nejhorší film Velkýho Stevena, on je tedy pořád stejnej jen akce je tam strašně málo
Mocní hviezdni jazdci (1995)
Srdeční záležitost :DD
V ako vendeta (2005)
Celý film jsem se bavil, akční scény jsou natočený dost slušně, zvlášt finále v tunelu metra kde V nožema podřezává vojáky. Škoda že od tohoto vrcholu filmu se to zvrtne. Exploze parlamentu, patetický proslovy, zářící oči lidí, kterým v ohńostroji svítá naděje na lepší zítřek. Škoda, podruhý bych to už nedával.