Posledné recenzie (32)
Úkryt (2002)
Hitchcock meets Sám doma
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Z koleckova humoru je mi tak maximalne na bliti
Aftersun (2022)
Po zkončení titulků mě to emočně naprosto zválcovalo a žádnej příjemnej pocit to nebyl… takže bacha