Recenzie (6 419)
Trojitá hrozba (2019)
Taková jména ... a taková nuda ... zklamání ... velké ...
Vzteklina (2010)
Když to vemu jako parodii, jako horrorovou komedii, tak je to skvělé ... dlouho jsem se tak nenasmál ... když sem myslel, že přijde nějaké klišé, bác ho, ... bylo to úplně jinak... takže pro mě milé překvapení ... příjemný relax před spaním ... kdo má nakoukáno v hororech, gore, a je i trochu otrlý ... bude pobaven také ... u mě dobrý !!!
Všetko najhoršie 2 (2019)
Je to vlastně úplně stejné jako jednička ... WTF !!! - jen pár scén navíc a postav taky ... zbytečné ... ale zabavilo ...
Ako si vycvičiť draka 3 (2019)
To ušlo ... ale mělo to zůstat u jedničky ... tady je všeho méně ... nápadů, roztomilosti, hravosti, vtipu ... vývar z vody ... no ...
Bojovka (2017)
Pokus o závěrečný twist se počítá ... ale i tak jen na zabití času ...
Dálniční hlídka (2019)
Jediné, co mě nalákalo, byla dvojice Costner-Harrelson - jinak nuda a akce žádná ... napínavé to taky není ... jen takové povídací ... artově plynoucí - ble !!! ... nehodí se daný námět a žánr ... řekl bych ...
The Hard Way (2019)
Další sterilní, nicneříkající akční debilitka ... kde aspoň M. J. White ukáže, že ještě stále má na to, být BadAss ... Luke Goss je taky ucházející, avšak stále víc vypadá jak plešatá špachtle ... nevypadá zdravě ... neměl by to přehánět ...
A.I. Rising (2018)
Ke konci vyplyne úplně debilní smysl celého díla ... nakonec to byla pro mě jen ztráta času ... nemá to logiku ... odporuje si to a absolutně jsem nechápal počínání hlavního astronauta - u mě debil na entou ... a ta pipina na personálním - absolutně jsem nechápal její pohnutky a už vůbec ne proč vybrala takového nestabilního krypla ... přehmat jak prase na všech planetách ... sci-fi ? - u mě rozhodně ne ... nádech soft porna byl krajně iritující ...
Vládcové Marsu (2009)
Made in Asylum - co bystě čekali, pokud víte, o co jde ... já nic neočekával a párkrát jsem se aspoň zasmál ... jen se pořád ptám ... točí schválně takové shity, nebo se jim nechce dělat něco pořádného, nebo to zkrátka neumí ... potenciál je tam vždy ...
The Russian Bride (2019)
Ze začátku dost dobré ... temné ... napínavé ... ke konci se to zvrtlo v debilní vyvražďovačku bez nějaké hlubší "myšlenky" / zápletky, kterou jsem očekával ... docela zklamání ...