Recenzie (6 436)
Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć (2012)
By mě nenapadlo ani ve snu, že tohle natočil Vega ... na zabití času ok ...
Čaroděj a bílý had (2011)
To byla teda spatlanina ... jen zajímavý vizuál (občas)... moc dlouhé ... a hlavně kýčovité ... bléé
Truth or Dare (2017) (TV film)
Na zabití času ok ...
Redeemer (2014)
Dobré - i Marko je total badass ...
Aladin (2019)
Nečekal jsem to: Will Shit skvělý - sympatický , ústřední duo velmi pohledné - od dob Banderas + Zeta Jones v Zorrovi jsem hezčí neviděl ... písnička Speechless naprosto skvělá ... výprava skvělá ... je to remake ... ale sakra vymazlený ... bavilo velmi ...
Msta přichází z močálu (1982)
Dobré masky ... na tu dobu invenční a má to "srdce" ... u mě dobrý ...
Kanibalské ženy - Avokádová džungle plná smrti (1989)
ženský hezký ... tím to končí ... jen na zabití času ...
Zložka 64 (2018)
Hodně silné a emotivní drama ... to můžu ... hutné ... konec super ... herci/čky super ... Skandinávská kvalita !
Escape Room (2019)
Viděno kvůli Deborah Ann Woll ... zabavilo ... neurazilo ...
Votrelci útočia (2019) (TV film)
To ušlo ...