Posledné recenzie (6)
MacGyver (1985) (seriál)
Spolu s Hvezdnou bránou absolutní jednička mého mládí :)
Vec (1982)
Když jsem byl malej, tak jsem z tohohle filmu byl po...... až za ušima :D
Smrteľné zlo 2 (1987)
Na tenhle film jsem koukal jako malej. Nikdy nezapomenu na: "Sežeru tvou duši, sežeru tvou duši..."; "Sežer tohle" :)