Recenzie (1 887)
Armáda mrtvých (2021)
Někdy vám to prostě sedne. A to se mne u téhle jinak bulšitový sračky prostě stalo.
Vítejte na konci světa (2021) (seriál)
Na nic si nehrající severský drama seroš u kterého nebudete mít problém vybudovat si vztah k jednotlivým postavám, což je zřejmě největší plus téhle série o jedné komunitě na odlehlém norském území. Ti lidé vám prostě nejsou lhostejní a já se jejich osudy probavil za jedno delší odpoledne.
Dom tisícky mŕtvol (2003)
Na mne až moc šílené, bez ladu a skladu. Prakticky jen pobíhačka od jednoho masakru k druhému doprovázena fantasmagorickymi výjevy.
Procitnutí (2011)
Prima film. Alespoň do poloviny. Pak se to začne samo do sebe zaplétat a rozuzlení se nakonec stane zauzlením. Fakt jsem nepobral kdo nakonec byl duchem a kdo reálným člověkem.
Žena v okne (2021)
Chtěl jsem to vidět hlavně kvůli Amy, a ta rozhodně nezklamala, ale jako by byla jediním světlým středobodem toho všeho okolo, co mělo tvořit dusnou atmosféru mysteriozního thrilleru.
Hra (2011)
Film z kterého je vám silně úzko.
V moci davu (2008)
Opravdová studie divákovi trpělivosti a vkusu. Film o lidech.
Utøya, 22. júla (2018)
Hrozně těžko se hodnotí samotné zpracování, když vám na bedra tlačí hodnota samotné události, ke které ve skutečnosti došlo. Muselo to být strašné peklo. A ano zbraň do ruky každému kdo si o ni řekne.
Najnadanejšie dievča (2016)
Ten rozjezd byl fakt slušnej a já si říkal, tohle bude nějaká novodobá "boylovka". Bohužel to brzy ubírá na plynu a začíná se to ubírat v jakési postapokalyptické drama s lehkým nádechem hororu. Prostě to nedobré začíná přebíjet něco co dávalo filmu šťávu. Nudit se nebudete, jen škoda té odbočky, po které už jedete na dlouhé méně zaživné rovince do cíle.
True Fiction (2019)
Asi bych neměl při sledování filmu ztrácet pozornost. A opravdu se mne to u filmů, které dokáží zaujmout nestává. Tohle není ten případ. Dobojoval jsem do konce, ale s jasným závěrem, že šlo o ztrátu času.